mimmiochtroja

Helgträff i Linköping

Kategori: Allmänt

Jag hade en toppenhelg i Linköping med föreläsningar för kurserna Introduktion till etologi och hundens beteendebiologi1! Det var lärorikt, trevligt och spännande. Eftersom att jag åkte själv var jag väldigt nervös men det var en bra erfarenhet att resa ensam. Jag har pratat med trevliga människor som delar mina intressen och ätit god mat.


Det är dock alltid skönt att komma hem, var härligt att träffa mina nära och kära igen. Nu laddar jag inför kommande helg då hundkursledarutbildningen börjar! Igår gjorde jag två kunskapstest på internet och var på Stockholms universitet och lyssnade på en föreläsning om interaktionen varg -hund som Tobias Gustavsson höll i. Nu är det verkligen dags att börja plugga inför skrivningen som är måndag nästa vecka. Idag har jag tagit det rätt lugnt. Sov länge och tog senare en promenad med Troja i skogen. Nu är jag baksugen så ska våga mig på något nytt och spännande!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: