mimmiochtroja

England

Kategori: Allmänt

Igår flängde vi omkring ordentligt! Det blev en väldans massa åkande och promenerande hit och dit. Troja och jag åkte till Danvikshem på morgonen där mamma och jag hälsade på min gammelfarmor. Stötte även på Rebecca, då hon jobbar på min gammelfarmors avdelning! På eftermiddagen hälsade jag och Troja på farmor och senare kom även Tommy dit. Trojas kompis Boris(Farmors bekanta) kom och hälsade på och de var glada att se varandra!

Idag har jag hunnit äta frukost och prata med min fina vän Antonia en stund. Nu har jag tänkt hinna plugga ett tag innan det är dags att byta om och åka till stan för att träffa Adde. Vi ska äta lunch och boka en resa till England! Vår kompis Anna flyttade dit i augusti och jobbar på H&M i Brighton, så nu är det på tiden att vi hälsar på henne! I mitten på november blir det nog :)
Fina Anna hösten 2009, då vi pluggade i Canterbury.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: