mimmiochtroja

Söndag på kondiset

Kategori: Allmänt

Söndagar brukar jag jobba på konditoriet. Om jag inte ska iväg på annat dvs. Igår hade jag dock tid att jobba och jag hade en trevlig dag med mamma. Då det var fint väder igår fick vi ganska mycket fikagäster och hade hela tiden något att göra. Senare åt farmor middag hemma hos oss och jag var i full gång med att förbereda hundgodis i små bitar och förpackningar. Denna gång var det leverpastej och blodpudding jag tog mig an.

Efter middagen hade jag tänkt gå runt sjön, men det hade hunnit bli alldeles för mörkt för en mörkrädd som jag. Istället gick vi kort genom skogen för att komma ut till vägen och promenera på trottoaren istället. Under promenaden fokuserade jag på att belöna kontaktsökande och när Troja kom in i min belöningszon, ett område på min vänstra sida. Vi övade även på "var är brunnen?" som går ut på att Troja efter att jag ställt frågan letar upp en brunn på marken. Alla sorters brunnar räknas! :)
Mitt monster

Kommentarer


Kommentera inlägget här: