mimmiochtroja

Underbara höst

Kategori: Allmänt

Nu har vi bokat vår englandsresa! Den 15-19 november kommer vi befinna oss i landet som varit vårt hem under tre månader :) Jag ser fram emot att shoppa på Oxford Street, dricka goda latte på Starbucks, äta goda smörgåsar på Pret och framförallt såklart att träffa Anna! <3

Innan jag och Adde åker till England kommer jag resa en del i Sverige. Ett par delkurser i Alvesta ska hinnas med och nu i helgen ska jag till Linköping för helgträff på de två distanskurserna jag läser. Jag kommer att åka själv så det blir intressant att se hur jag kommer att klara det!? Oroliga jag.
.
Jag och Troja tog tidigare en slapp promenad i det soliga vädret. Hon njöt över att få springa fritt och jag njöt av att se den vackra naturen i solljuset! Jag älskar verkligen hösten när den är så här! Nu har jag tänkt baka lite innan Tommy kommer hem. Ska leta lite inspiration och sedan sätta igång i köket. Fredagsmys!
Gatan jag bodde på i Canterbury, England, under tre månader.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: