mimmiochtroja

Lek och bus i höstvädret

Kategori: Hund

Troja och jag har börjat leka och busa mycket mer än vad vi tidigare gjort och det märks att Troja är ganska nöjd över den förändringen! Vi kampar med kamptrossar både inne och ute på tomten, i skogen och till och med i stan. Vi väver in lydnad i bolleken och bygger för varje lekpass upp en starkare relation. Man kan se hur det riktigt lyser i hennes ögon när jag smyger mig fram mot henne på tomten och hon hukar sig, frustar och rusar iväg, antingen med eller utan leksak. Hon njuter över att ha mig hängandes i andra änden av en leksak och drar sig inte för att dödsskaka den stackars kamptrossen. Jag varvar att själv sno åt mig leksaken och springa iväg med att låta henne vinna leksaken efter en dragkamp - allt för att öka värdet på leken. Jag strävar efter att bli hennes bästa lekpolare! :)

Vardagslydnad
Förväntan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: