mimmiochtroja

Within temptation och plugg

Kategori: Allmänt

Kvällen med tjejerna var toppen! Middag hos Freddy och mysig pubrunda i Gamla Stan. Träffade förutom värden Freddy, Adde och Julia, senare på kvällen även Hanna. I torsdags hade jag avbokat ridningen för att gå på konsert. Pappa hade köpt biljetter till Within temptation och jag och Tommy fick följa med. Det är inte ett band jag lyssnar på så mycket till vardags men det var mäktigt att se dem live, tjejen som är sångare har en fantastiskt fin röst! Jag och pappa höll dock på att komma för sent då pappa trodde att Fryshuset fortfarande låg på samma ställe som för 10-talet år sedan. Det ordnade sig dock, det ända vi missade var lite av förbandet.
I fredags hade jag lite att fixa med hemma inför helgen i Alvesta. Jag skulle packa och plugga på Hundens evolution, genetik och beteende för att jag har prov idag, måndag, och inte skulle hinna plugga så mycket i Alvesta. När jag var på kurs i Alvesta förra gången så var jag väldigt trött både på lördagen och söndagen så jag räknade inte med att få så mycket gjort. Jag mötte upp Tommy i stan vid halv tre och vi tog en fika innan vi satte oss på tåget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: