mimmiochtroja

Tjejkväll!

Kategori: Allmänt

Det var inte igår vi hade tjejkväll men nu ska det äntligen bli av! Tyvärr kan ju inte Anna vara med då hon råkar bo i England för tillfället men vi andra ska äta middag hemma hos Freddy innan det blir utgång(?!). Adde träffar jag en hel del men det var länge sen jag såg Julia och evigheter sen jag såg Freddy och Bea! Så detta är verkligen på tiden. Det känns konstigt att ha gått från att ses i stort sett varje dag under gymnasieåren till att knappt ses alls därefter. Nu måste man anstränga sig för att hålla kontakten och det får vi alla ansvara för. Det blir dock svårt när folk försvinner iväg på olika håll. Anna är redan i England, Julia flyttar snart till Australien och Freddy pluggar på Handelshögskolan. Adde och Bea jobbar och jag befinner mig någonstans mellan plugg och jobb.
En bild på mina fina vänner, England hösten 2009.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: