mimmiochtroja

En lite lyxigare fredag

Kategori: Allmänt

Ja, man kan nog säga att idag är en lite lyxigare fredag är många andra fredagar. Både för Troja och för mig. Troja fick i slutet av vår morgonpromenad gå ett blodspår och äta upp rådjursskanken hon hittade till frukost och jag ska åka i väg och bowla i eftermiddag med Tommy och hans syskon! Skoj :)

Idag har jag pluggat färdigt för veckan på de distanskurser jag läser på Linköpings universitet. Veckans uppgifter var att göra ett kunskapstest och att skriva ett diskussionsinlägg efter att ha läst en artikel om schimpanser och kognition. Nu ska jag röja med Troja för att öka värdet på lek och leksaker vilket skulle kunna vara användbart i vissa situationer. Jag har tänkt prova att använda lek vid hundmöten för att de ska gå så smidigt som möjligt.
Bilder från när vi hämtade Troja i augusti 2008. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: